Menuclose

Wilt u telefonisch reserveren?

Bel ons nu !

callKlantenservice
chevron_right

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden voor reisagenten (martiGO)

In deze overeenkomst wordt in de volgende artikelen naar Tribus Business GmbH verwezen als martiGO. MartiGo is slechts een bedrijf dat als tussenpersoon optreedt tussen de luchtvaartmaatschappij, autoverhuurbedrijven en hotels en de klant, het is de verantwoordelijkheid en het initiatief van de genoemde bedrijven om de reserveringen te voltooien.

Hoewel martiGO u de meest betaalbare tickets aanbiedt, kan het niet verantwoordelijk worden gehouden voor onvolledige of onjuiste informatie verstrekt door de passagier op het moment van aankoop of reservering.

Als je een probleem hebt met je vlucht, autoverhuur of hotel, mag alleen contact worden opgenomen met het bedrijf waarmee je problemen hebt. Als martiGO hebben we geen invloed op de beslissingen of praktijken van de partnerbedrijven.

Datum-, tijdswijzigingen en extra serviceverzoeken op de gekochte tickets worden door ons gedaan door de servicekosten te factureren. De vergoeding voor deze service staat los van de door de luchtvaartmaatschappij toe te rekenen kosten, dit bedrag staat ook vermeld op het ticket.

 

Contractinhoud, wettelijke verplichtingen, betalingsvoorwaarden, ticketwijzigingen

martiGO is een online zoekmachine waar de gebruiker vliegtickets, autoverhuur en hotelprijzen kan opvragen.

martiGO bestaat als een betrouwbare partner tussen de dienstverlener en de klant. Als de kaartverkoop plaatsvindt, wordt er een bemiddelingsovereenkomst opgesteld tussen de klant en martiGO. martiGO is verplicht om te voldoen aan de voorwaarden van de bemiddelingsovereenkomst en om de beloofde service te verlenen. martiGO is niet verantwoordelijk of de dienstverlener de klant accepteert of niet.

Hoe het contract al dan niet wordt ingevuld, is uitsluitend tussen de klant en de dienstverlener.

Onze Algemene Voorwaarden zijn alleen geldig voor martiGO en niet voor partnerbedrijven van dienstverleners. Elke dienstverlener (luchtvaartmaatschappij, hotel, huurauto etc.) heeft zijn eigen specificaties en voorwaarden. Deze specificatie is mogelijk niet in het Turks. De klant is verplicht deze Algemene Voorwaarden voor elk bedrijf afzonderlijk te begrijpen.

Algemene voorwaarden zijn geldig tot het einde van het contract, ook als ze tijdens het proces zijn gewijzigd. Eigen eisen en voorwaarden van de klant kunnen alleen geldig zijn na schriftelijke goedkeuring door martiGO.

Informatie over de afgenomen diensten wordt via e-mail of zijn eigen martiGO-account naar de klant gestuurd.

Elk aanbod op martiGO houdt noch voor martiGO, noch voor de dienstverlener een verplichting in. Als de klant een reservering wil maken, kan hij dit doen door ons de nodige informatie te verstrekken. De aan ons doorgegeven informatie wordt naar het serviceproviderbedrijf gestuurd en, indien geaccepteerd, wordt een bevestigingsmail naar de klant gestuurd. De arbeidsovereenkomst wordt altijd opgesteld tussen de dienstverlener en de klant.

Ook als de klant meer dan één reservering heeft gemaakt, blijft martiGO altijd een tussenpersoon en nooit de instelling die de gevraagde dienst levert.

Aanbiedingen in martiGO zijn beperkt. In het geval dat het serviceproviderbedrijf de service niet kan leveren of beëindigen, ligt de verantwoordelijkheid niet bij martiGO.

Als je de bevestigingsmail niet binnen 1 uur ontvangt, controleer dan de map 'Ongewenst'. Als je de e-mail nog steeds niet hebt ontvangen, bel dan onze klantenservice.

De klant is verantwoordelijk voor de verschillende onderdelen binnen zijn reservering. Daarom moet de klant zich ervan bewust zijn dat het risico op verstoring van diensten die van verschillende dienstverleners worden ontvangen en die elkaar kunnen beïnvloeden in diensten die niet als een pakket worden ontvangen, toeneemt.De klant moet weten vanaf het moment dat hij de reserveringsbevestiging per e-mail ontvangt; Annulering van de ticket-/vakantieservice is niet in alle gevallen mogelijk. In geval van annulering vraagt ​​martiGO naast de door de dienstverlener in rekening te brengen opnamekosten ook transactiekosten aan de klant.

De klant is verplicht om nauwkeurige informatie te verstrekken om onnodige vertragingen, extra kosten en fouten te voorkomen. Daarom moeten uw gegevens up-to-date zijn.

Als de klant een ticket koopt, maar het ticket niet wordt uitgegeven en verzonden door de serviceprovider, neemt onze klantenservice binnen 48 uur contact met u op. Krijg je geen reactie, bel dan onze klantenservice. Als er buitensporige inspanning nodig is om documenten te maken en te verzenden, behoudt martiGO zich het recht voor om de reservering te annuleren, in welk geval de ticketprijs en alle kosten aan de klant worden terugbetaald.

De persoonlijke informatie van de klant, met name het e-mailadres, moet altijd up-to-date worden gehouden en het is de verantwoordelijkheid van de klant om het e-mailadres regelmatig te controleren (inclusief onnodige e-mails).

De klant is verplicht alle hem toegestuurde informatie en bevestigingsmails te controleren en indien er onvolkomenheden of onnauwkeurigheden in de informatie voorkomen, is hij verplicht martiGO hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen.

Als het uitgegeven ticket, de service of de reservering niet is zoals beloofd, moet de klant op dit moment rechtstreeks contact opnemen met de serviceprovider. MartiGO kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor dergelijke situaties.Elke dienstverlener heeft andere klantverplichtingen, bijvoorbeeld; Check-in tijd. De klant dient op deze verplichtingen te letten, anders is de klant verantwoordelijk voor de gevolgen die kunnen optreden.

De totale kosten worden in detail weergegeven tijdens de uitgifte van het ticket, de servicekosten die door martiGO in rekening worden gebracht, worden hier duidelijk vermeld en worden niet gerestitueerd in geval van annulering van de hoofdvlucht of reservering.

Aan het einde van het ticketuitgifteproces kunt u uw betaling uitvoeren met verschillende betalings- en kaartopties. Op dit scherm ziet u extra kosten die kunnen optreden afhankelijk van de door u gekozen betalingswijze.

Wijzigings- en annuleringskosten worden bepaald volgens de algemene voorwaarden van de dienstverlener en kunnen 100% van de ticketprijs bedragen. In deze gevallen ontvangt martiGO alleen de toegezegde prijs.

In gevallen zoals wijzigingen en annuleringen kan de klant gedetailleerde informatie krijgen door de klantenservice te bellen en alle mogelijke oplossingen worden door ons in detail gepresenteerd. Voor deze dienst brengt martiGO transactiekosten in rekening.

De speciale prijzen op onze pagina zijn alleen bedoeld om onze klanten een algemeen idee te geven, actuele en correcte prijzen zijn te zien tijdens de uitgifte van het ticket.

Het is de verantwoordelijkheid van martiGO om de e-mails door te sturen die zijn gemaakt door de klant of het serviceproviderbedrijf, maar de juistheid van de informatie in deze mails is de verantwoordelijkheid van de klant en het serviceproviderbedrijf, en martiGO kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor hen.

martiGO is verantwoordelijk voor de juistheid van alle inhoud op haar pagina, met uitzondering van de informatie van derden.

martiGO is verantwoordelijk voor nalatige onjuiste informatie en handelingen.

De klant kan binnen één jaar een rapport opvragen, te rekenen vanaf het moment dat de klant dit meldt, behoudens de verzoeken van martiGO wegens nalatige/onjuiste informatie en gedragingen.

martiGO behoudt zich het recht voor om de algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen, op voorwaarde dat het haar klanten per e-mail op de hoogte stelt.

De relatie tussen de partijen is onderworpen aan het Oostenrijkse recht en zal worden geregeld door de Weense rechtbanken.

Zelfs als een of meer van de bovenstaande informatie verouderd is, blijven de resterende voorwaarden geldig.

Datum 22/01