Menuclose

Wilt u telefonisch reserveren?

Bel ons nu !

Vliegticket - Veelgestelde vragen

Typ uw vraag in het zoekveld of bekijk de onderwerpen in de categorieën.

search

Wat kan ik doen in het geval van beschadigde bagage?

Als u merkt dat uw bagage is beschadigd, neem er dan onmiddellijk een foto van en ga naar de dichtstbijzijnde"" ""verloren en gevonden"" ""aanrecht op de luchthaven waar u bent. De schade wordt gedocumenteerd en de luchtvaartmaatschappij zal ofwel vervangen, repareer of compenseer u. Als u de schade opmerken na het verlaten van de luchthaven, moet u onmiddellijk contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij en zij zullen dezelfde procedure uitvoeren bij een partner van hen of via foto's die u door u heeft verzonden.

 

Ik heb een verloren bagage en het werd me verteld dat het naar mijn adres zou worden gestuurd

 

In sommige gevallen kunnen luchtvaartmaatschappijen moeite hebben om bagage in het vliegtuig te laden. In dergelijke gevallen kunt u zich aanmelden bij het verloren en gevonden gedeelte. Na het delen van uw adresinformatie komt uw bagage op het adres dat u hebt opgegeven. In dergelijke gevallen zal de luchtvaartmaatschappij proberen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen. U kunt ondersteuning krijgen van het Martigo Call Center in alle te volgen procedures.